zondag 31 januari 2010

Morgen is het zover!!!

Goedemiddag lieve bloggers,
Het is bijna zover! Morgen komt de eerste wedstrijd op deze gloednieuwe blog! Ik kan jullie nu al verzekeren dat het design-team prachtig werk heeft geleverd. Morgen kunnen jullie deze creaties bewonderen! En ik hoop op veel deelnemers!
Ik heb aan een paar mensen de kans gegeven om als guest-designer de opdracht van de 1ste februari uit te werken. Ik doe dit omdat de respons zo groot was. Hieronder zien jullie in die volgorde: Celia, Christel en Karin. Ik wil zo elke maand iemand de kans geven om op deze manier hun werkjes in de spotlights te zetten. En wie weet, wordt mijn vast STC-team (Scrap-Talk-Challenges) zo nog uitgebreid... Morgen kunnen jullie dus ook hun uitwerking hier bewonderen!
Fijne zondagmiddag allemaal en
ik hoop jullie hier allemaal morgen terug te zien!
xxx
C.arine.
en STC-team.



2 opmerkingen: